Sunday, June 15, 2014

APA ITU SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE



KENAPA SAYA PILIH BRAND SHAKLEE UNTUK KEPERLUAN VITAMIN C???

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C SHAKLEE, APA ITU VITAMIN C, PENGEDAR SHAKLEE SABAH, PENGEDAR SHAKLEE KOTA KINABALU, PENGEDAR SHAKLEE PENAMPANG, PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN, PENGEDAR SHAKLEE RANAU, KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE








Anda tahu apa itu Vitamin C????
  • Vitamin C adalah nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan kita untuk menjaga kesihatan sepanjang masa. Vitamin ini adalah vitamin larut air yang mana bermaksud mudah hilang melalui perpeluhan, kencing, stress dan sebagainya.

Ada BANYAK jenama or syarikat yang mengeluarkan vitamin C dalam bentuk tablet... persoalannya kenapa saya pilih sustained release vitamin C jenama SHAKLEE???

Jom baca KENAPA? 

Vitamin C Shaklee didatangkan dalam bentuk sustained release iaitu dilepaskan dalam badan kita secara perlahan-lahan untuk membolehkan vitamin c sentiasa dibekalkan mengikut keperluan badan.


Satu tablet vitamin C Shaklee adalah bersamaan dengan 7 setengah biji oren. Di mana ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam untuk satu tablet.



Satu tablet Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan 120 mg bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakterial dan radikal bebas.


Sebab itu, semasa kita bercadang untuk "consume" vitamin C pastikan anda memilih vitamin C berikut:
  • Dilepaskan secara perlahan-lahan
  • Tiada perasa tiruan
  • Tiada pewarna tiruan
  • Tidak ada bahan pengawet tiruan
  • Semulajadi

Kita lihat kebaikan sustained release vitamin C shaklee secara ringkas:  KLIK DISINI untuk info lanjut KEBAIKAN VITAMIN C SHAKLEE

  •  merangsang pembentukkan kollogen
  • memperbaiki simptom pendarahan (gusi)
  • Meningkatkan sistem imun badan
  • Memerangi kanser
  • Mencantikkan kulit
  • Memperbaiki insomnia
  • Mengekalkan kolesterol sihat


Jadi, Bertukarlah kepada jenama Shaklee sekarang, baik untuk anda, Baik untuk Keluarga anda.


SUSTAINED RELEASED VITAMIN C SHAKLEE, APA ITU VITAMIN C, PENGEDAR SHAKLEE SABAH, PENGEDAR SHAKLEE KOTA KINABALU, PENGEDAR SHAKLEE PENAMPANG, PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN, PENGEDAR SHAKLEE RANAU, KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE



Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan: 
 - Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian 
- Di jemput masuk ke EXCLUSIVE GROUP FB untuk customer 
 - Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan. 

 " Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? 
Hubungi saya. 
Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan!
 Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke "Exclusive Inspirasi Jutawan Group di Facebook “ Penghantaran Shaklee Sabah, Kota Kinabalu, sandakan, Ranau, Penampang dan Seluruh Malaysia. 
Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembelian produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Perunding Vitamin Anda
 ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 948353] 
♥ Contact No : 016-8308715
 ♥ Emel : gidut_06@yahoo.com.my
 LIKE MY FanPage: Healthy Vitamin www.facebook,com/healthyvitamin 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. 

Jika anda rasa ia berguna, sila klik share
 'Sharing Is Caring' **

0 comments:

Post a Comment