Sunday, June 15, 2014

SELAMAT KAH KURUS DAN SLIM DENGAN SET SLIMMING SHAKLEE??

SET SLIMMING SHAKLEE TIDAK DIRAGUI, BERKESAN DAN SELAMAT..

KENAPA
diet secara sihat, DIET DENGAN SET SLIM SHAKLEE, Petua diet tanpa sakit, pengedar shaklee sabah


INGIN BERAT BADAN IDEAL???? Siapa yang tidak mahu kan... Perkataan SLIM sangat sinonim pada para wanita samada remaja atau ibu. Di luar sana pelbagai produk kurus yang ditawarkan. Berbagai2 jenama. Sehingga ada yang kata boleh hilang 10kg dalam masa 4 hari.. WOW!!!!!! AMAZING.....Tapi apa pun jenama yang kita ambil pastikan kesihatan anda lebih utama...

Baiklah berbalik kepada soalan SELAMAT KAH KURUS DAN SLIM DENGAN SET SLIMMING SHAKLEE? JAWAPAN SAYA : YES

Sebab SHAKLEE sentiasa berpegang pada 3 KONSEP ini:
SELAMAT

BERKESAN

SEMULAJADI


SELAMAT sebab produk shaklee melalui lebih drp 300 saringan bahan berbahaya...jadi jangan ragu-ragu

CUBA KITA BACA Q & A DI BAWAH:

Q: Bila boleh lihat kesan penggunaan SET SLIM SHAKLEE ini?

A: Kesan penurunan berat badan, berbeza mengikut individu. Kebanyakkan pengguna mengalami penurunan 3kg-9kg selepas pengambilan produk untuk hanya 1-3 minggu. Untuk hasil yang maksimum, kami syorkan bahawa anda terus mengambil SET SLIM SHAKLEE untuk 5-6 bulan bersama-sama panduan yang kami sertakan.

Q: Adakah dengan bersenam, berat badan akan lebih cepat turun?
A: YA! Sudah tentu, sedikit senaman boleh membantu anda untuk mencapai matlamat anda dengan
lebih cepat dan sihat.

Q: Adakah produk SET SLIM SHAKLEE selamat?
A: produk SET SLIM SHAKLEE mendapat Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan melalui lebih 300 saringan untuk bahan berbahaya oleh saintis shaklee.

Q: Siapakah yang SESUAI mengambil SET SLIM SHAKLEE?
A: Mereka yang mempunyai masalah berat badan

Q: Berapa lama perlu saya mengambil SET SLIM SHAKLEE?

A: SET SLIM SHAKLEE 100% semulajadi dan anda boleh mengambil ia selagi anda mahu. Walaupun selepas mencapai berat badan anda kehendaki, anda boleh terus mengambil untuk membantu mengekalkan berat badan anda atau untuk membantu mengawal metabolisme anda.

Q: Setelah saya mencapai berat badan ideal, dan ingin berhenti menggunakan SET SLIM SHAKLEE, adakah berat badan saya akan naik dengan mendadak?

A: Ia tidak akan kembali kepada keadaan sebelumnya . Ia mungkin akan kekal lebih baik daripada sebelum ini jika anda mengekalkan gaya hidup biasa anda dan tabiat makan yang sihat sepertimana anda makan semasa pengambilan SET SLIM SHAKLEE sebab salah satu daripada produk slim shaklee iaitu ESP dan CINCH membina otot tanpa lemak.

Q:Adakah SET SLIM SHAKLEE akan menghilangkan lemak pada perut?

A: Kesan SET SLIM SHAKLEE TIDAK TERHAD kepada perut, tetapi ia akan menghilangkan lemak seluruh badan anda terutama bahagian yang mempunyai banyak lemak dan lemak degil.

Q: Adakah saya perlu ambil banyak air putih/air kosong?

A: Pengambilan /minum air kosong boleh membantu untuk menyingkirkan toksin dari badan.Oleh itu anda perlu jumlah air kosong mengikut berat badan anda bagi membantu proses pemecahan lemak dan penyerapan nutriendengan lebih berkesan dalam badan anda.

Q: Bolehkah saya ambil makanan yang saya mahukan semasa saya mengambil SET SLIM SHAKLEE?

A: Ketika Mengambil SET SLIM SHAKLEE tidak bermakna anda boleh makan berlebihan dari keperluan badan anda. Anda masih boleh makan makanan kegemaran, tetapi secara sederhana dan tidak melebihi dari kalori yang sepatutnya. Cuba dan makan yang baik, pemakanan yang seimbang tiga hidangan setiap
hari dengan bahagian-bahagian yang waras, mengelakkan banyak makanan berkalori tinggi, dan juga meningkatkan aktiviti fizikal anda.



ADAKAH PERSOALAN ANDA TERJAWAB????




JIKA YA, JOM LIHAT BAGAIMANA SET SLIMMING SHAKLEE MEMBANTU ANDA UNTUK SLIM SECARA SIHAT........








3 Langkah untuk Menurunkan Berat Badan dengan Shaklee

3 langkah mudah slim, set slim shaklee, set kurus, petua untuk kurus, pengedar shaklee sabah


LANGKAH PERTAMA : DETOX

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Apa yang sesuai untuk detox adalah Herb-lax atau Alfalfa. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa. Herb-lax pula sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit.


LANGKAH KEDUA : MEMECAHKAN LEMAK

Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard. Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Walau apa juga supplemen yang anda makan untuk kurus anda haruslah menjaga pemakanan seharian anda, jangan makan sesuka hati. Kena kurangkan lemak dan minyak , rajin bersenam dan banyakkan minum air. Sekurang-kurangnya 3L sehari.

Omega Guard merupakan minyak ikan yang mampu memecahkan lemak tepu dalam badan kita. di sini saya nak beri perumpamaan antara Lechitin dan Omega Guard. Omega Guard umpama kereta HONDA dan Lechitin umpama Kereta KANCIL. 


LANGKAH KETIGA : MEMBINA OTOT DENGAN PROTEIN

Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP/ MealShake (ESP juga membantu dalam proses penghasilan susu badan)

Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%... Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam, tauhu,

set slim shaklee, petua kurus, pengedar shaklee sabah, pengedar shaklee kota kinabalu, omega guard, lechitin,


Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan: 
 - Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian 
- Di jemput masuk ke EXCLUSIVE GROUP FB untuk customer 
 - Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan. 

 " Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? 
Hubungi saya. 
Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan!
 Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke "Exclusive Inspirasi Jutawan Group di Facebook “ Penghantaran Shaklee Sabah, Kota Kinabalu, sandakan, Ranau, Penampang dan Seluruh Malaysia. 
Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembelian produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Perunding Vitamin Anda
 ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 948353] 
♥ Contact No : 016-8308715
 ♥ Emel : gidut_06@yahoo.com.my
 LIKE MY FanPage: Healthy Vitamin www.facebook,com/healthyvitamin 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Terima kasih kerana membaca entry ini. 

Jika anda rasa ia berguna, sila klik share
 'Sharing Is Caring' **













 

0 comments:

Post a Comment